طبق قانون و میشه گفت عادت و احتیاط و اقدامات ایمنی در هر 20 کیلومتر مسافت طی شده باید بار و تجهیزات مهار بار رو چک کرد که شل نباشند

در اکثر حوادث ریختن بار معمولا در بزرگراه و اتوبان ها می باشد که تریلی یا کامیون بعد از مهار بار بعد ازطی مسافت کوتاهی تجهیزات مهار رو چک نکرد و متاسفانه منجر به ریختن بار شده و ایجاد مشکل و حادثه هم برای خودش و هم برای دیگران

به طور مثال در کمربندی ازادگان تهران بیشتر شاهد این حوادث هستیم . علت آن هم این است که اکثر شرکت ها و کارخانه ها نزدیک کمربندی می باشند و پس از بار گیری کامیون در بزرگراه به سرعت خود می افزاید و این کار باعث ریختن بار می گردد پس ازبارگیری و طی مسافت کوتاهی حتما بار رو چک کنیم

مهار نادرست

بار ,مهار ,چک ,هم ,ها ,ریختن ,رو چک ,ریختن بار ,مهار بار ,بار رو ,مسافت کوتاهی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بلاگی برای سن فایل دانلود کده دانلودستان پسر شجاع ریموکس اخبار هنرمندان گزارش تخصصی معلم ابتدایی هیچ ! کتاب کنکور فایل های پاورپوینت